11/4 -09

Hej hej .

Sitter hemma hos Timmy med jessica och tittar på rädda willy 3 .
Timmy, micke och igor är ute och fixar med lite bilar å så i solen .
heelt underbart med sool ! =)

Igår så gick jag och jessica på lite äventyr i kisa .
Fest och lite så.  Det var ganska lyckat om man frågar mig .


En sak förstår jag inte, varför ge sig på andra hela tiden .
Att man inte kan låta folk vara, att man är så desperat över att bara förstöra .
Kan jag inte få leva mitt liv med den jag vill ?
Utan en massa jävla tjafs och elände tammefaan hela tiden .
ååhh, blir så jävla störd på detta !

Kommentarer
Postat av: mormor

vad har UPPRÖRT dig så ????

2009-04-11 @ 16:35:29

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0