7/4 -09

God Morgon Bloggen i det sköna vårvädret !

Är hemma hos mamma och dricker lite kaffe .
Skall hjälpa henne att plantera lite i trädgården idag .
Försöka att få tag i Sanna med .

Gårdagen blev mycket trevlig .
Kom ganska mycket folk hem till Timmy .
Somnade väldigt fort efter att allt folk hade åkte därifrån  .
- sköönt !

Deklarations-papprerna har kommit hem nu, fan jag fattar ju ingenting !
hihi, någon som kan hjälpa mig ?!?

Underlag för fastighetsskatt 1 %
Kyrkoskatt  1.60 %
Kommunal skatt 31%
Överskott av kapital 93 .

Har ni alla det så här eller bara jag ?
Första gången för mig ju !
 hihi

Kommentarer
Postat av: mormor

det blir nog dags för dig att lära dig det

2009-04-07 @ 11:45:43
Postat av: Svar till mormor

ja jo, det är ju därfar jag ber om hjälp, men jag tror att jag fixar det nu ;)

2009-04-07 @ 15:29:27

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0