9/4 -09

God morgon !

Sitter hemma hos Timmy med Solex i soffan och en kopp kaffe .
Timmy ligger fortfatarnde och sover .

Jag skall snart åka till pinnarp, hoppas att det går bra !
Håll tummarna för mig gott folk !
Efter det så skall jag åka med Tommy på en liten runda på hans jobb .

Okej, jag erkänner. Antonia Rankleven har skaffat sig facebook .
Skulle igentligen skaffat mig det för kanske ett år sedan,
men eftersom att alla tjatade hela tiden så värgarde jag tillslut .
Men nu så har det varit ganska tyst om det så då var det bara att passa på . hehe

men men, hörs sen !

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag hörde att du får ett TOPPENsommarjobb GRATTIS !!!

2009-04-09 @ 13:36:50

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0