Buss

När jag skulle ta bussen hem från skolan, så gick jag på,
helt som vanligt .
Men jag tyckte att den gungade lite mer än vanligt,
med tanke på att vi inte ens hade åkt innan det började !
Min fösta tanke var om det var ett par som hade vilt sex längst bak,
så var tvungen att titta bak . hihi .
Men det var inga som hade det, kanske tur det .
Nej det var något tekniskt fel på bussen så dom fick ringa in en ny .
Heelt propp-fullt belv det och busschaffören blev helt galen över att folk inte kunde gå mer baråt i bussen .
Satt och skrattade för mig sj'lv hela vägen, jag hann ju få en sittplats innan alla andra kom på .

Kommentarer
Postat av: mormor

tur för dig att du fick sittplats

2009-04-28 @ 16:14:12
Postat av: Jessica

Det är ju precis det första man tänker på! knäppis!

2009-04-28 @ 20:17:46

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0