Chäärleek ♥

Jag har alltid varit den
Där personen som bara har
Trott på allt hon kunnat se

Älskling det var när du
Kom in genom den där dörren
Förrförra sensommaren som
Jag tvingades tro på något
Som jag inte kunde se som
Jag bara kunde känna

Älskling jag har länge
Försökt förklara kärleken
Letat efter något slags
Konkret svar på vad det är
För det kan väl inte bara
Vara en känsla som får oss
Att göra allt vi gör?


Älskling det var först när
Du kom in i mitt liv som jag
Fick börja lita på att en
Känsla skulle avgöra vilken
Väg jag skulle ta och jag
Valde samma väg som du
Kanske det enda rätta
Valet jag gjort i mitt liv

Kommentarer
Postat av: MORMOR

ÄR HAN DEN RÄTTE FÖR DIG ? ÄR DET SÅ DU KÄNNER ?

2009-04-19 @ 17:42:03
Postat av: Viccan

Finns för dig, tänker på dig hela tiden...

2009-04-20 @ 14:35:39

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0