Vår, häärliga vår !

Det var 22 grader på min balkong när jag kom hem från skolan idag, så jag satte mig på dirren med datorn, kaffe och skolsaker och njööt utav den underbara solen !

sen så kom Rille och JOi till mig och tog en kopp kaffe och åt '' toppar '', bara så ni vet så var Rille heelt säker på att han inte ville ha någon . hahah !
Det var iallafall jätte kul och trevligt att dom komförbi mig en liten stund, blev jätte glad över det !

nu har jag skrivit klart fritidsrapporten och uppgiften om Tonåren .
Nu är det bara att plugga till provet som är på Fredag angående utvecklingen från födseln till 11 år .
Skriva Läslogg med, dryygt . . men men .

Kisa i morgon ? Inte en aning, beror på om jag får fler skoluppgifter att göra eller ej .
Lite beroende på hur det går att plugga ikväll, för just nu orkar jag inte .

Ne, nu drar jag ut och småspringer lite .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0