27/8 -09

Hejsan !

attans vad dålig jag har varit nu på några dagar att blogga !
Massor har ju hänt !
Det har varit massa folk hemma hos mig på min födelsedag den 23, och den 24 var det mer folk hemma i lägenheten här i linköping för att fira mig och pappa ännu en gång . Bilder och grejjer har jag på min mobil, men just nu är jag i skolan och då kan jag inte lägga upp så många bilder .
Så jag får ta det någopn annan gång .

Ja som sagt, skolan har ju börjat nu . Tillbaka till allvaret !
Nu måste man skärpa till sig och sköta sig,
ännu mer än vad man gjorde i ettan .
Ettan var väldigt glidigt. Många säger att tvåan är lättare och ännu mer glidigt.
Men det har jag redan nu kommit fram till att det inte alls är !!!
Det är mycket mer atttänka på och man måste vara mycket mer skärpt på lektionerna nu än innan för att man skall klara av alla kurserna .

Aja, nu blir det kaffe i Caféterian .

P&K

Kommentarer
Postat av: M

Det låter mycket bra tycker jag

2009-08-27 @ 15:16:17

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0