30/8 -09

Haalooj !!

Sitter åter igen nere i vardagsrummet med Solex och en kopp kaffe .
Timmy är iväg ovh jobbat lite .
Gårdagen blev ganska fart fylld !
Först till dagge och sen blev det en sväng till örs, det var avslutning igår .
Mycket trevliga människor och mycket intag.
Men det var mycket bättre än förra gången jag var där ute i skogen . hehe
Det var kuuul... sen blev det att åka hem till mina älsklingar igen .
Ikväll skall jag och Timmy kanske åka och titta på bio, myysiiigt !

  

 

P&K

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag hittade inte dig nånstans igår. ändå kändes det som att jag var precis överallt men men vi kanske hinner träffas lite idag. puss puss

2009-08-30 @ 14:40:42

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0