31/8 -09

hejsan !

Sista dagen på augusti idag då, tråååk !
Nu är det höst och inte sommar längre . Dystert.
Men nu får man ju choppa nya höst kläder, dom är nog de finaste på hela året tror jag .
Stora, mysiga stickade tröjor . häärligt ! =)

Idag så hade vi ju gymnastik igen, som vi har alla måndagar.
Förra gången kunde jag knappt gå efter några dagar, jag hade en sådan träningsvärk .
Nu har jag ont redan nu . Vi körde badminton . min höger arm är inte alls som den ska .
Jag tycker det är en väldigt rolig sport, så jag körde för fullt hela tiden,
och då menar jag HELA TIDEN ! hihi =)
Duktig var jag med, vann ganska mycket oftade än jag förlorade när vi körde matcher .
Kanske är något för mig ?! Vad tycker ni ?

Nu skall jag dricka mitt kaffe ute på balkongen med lite musik och koppla av .
Sen blir det att plugga lite innan Timmy kommer hit .

P&K

Kommentarer
Postat av: m

Så duktig du börja bli

2009-08-31 @ 18:23:25
Postat av: Anonym

haha det är bra antonia :)

2009-08-31 @ 20:26:10
Postat av: Jessica

haha det är bra antonia :)

2009-08-31 @ 20:27:22
Postat av: Viccan

Det vore kanske ngt för dig haha

2009-09-01 @ 07:54:26

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0