3/8 -09

Hej hej hallå !

20 dagar kvar ! =)

Sitter hemma hos Timmy och tittar på semesterracet på film med timmy, micke, robert och rickard .
eller ja, jag tittar bara lite då och då .
Är hundvakt åt tequila med, mamma jobbar konstiga tider, så då ställer jag upp !

Men varför skriver jag allt det här ?!
Det jag igentligen ville skriva var att jag börjar bli väldigt trött på att blogga .
Med tanke på att det inte är någon som kommenterar eller något . . .
Blir lite ledsen på det faktiskt . . . men men . . .
aja . . .

Kommentarer
Postat av: mormor

Du vill ju inte att jag svarar

2009-08-03 @ 18:56:07
Postat av: peggy

vad händer om 20 dagar?kram

2009-08-04 @ 11:07:47
Postat av: Anonym

antonia fyller år då .

2009-08-04 @ 16:19:04

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0