6/8 -09

GodKväll på er !

Sitter hemma hos Timmy nu igen .
Vi har nämligen nyss varit hemma hos mamma, pratat, busat och druckit kaffe .
Det var mycket trevligt må jag säga !
Annars så hard et inte hänt så mycket idag, tog mig en sväng ner på byn för att köpa hårfärg .
Blev lila i huvudet, så det blir att göra om det igen om några dagar .
hehe . men det gör inte mig något, för jag tycker ju att det är kul att färga håret !
Men särskilt bra kanske det inte är . hihi .

Imorgon skall jag jobba, sen kanske det blir att man drar en sväng ner på byn .
Det är torgfest i morgon nämligen .
kanske går ner och säger hej .
men det blir inte långvarit, för jag skall jobba hela helgen och vill inte åka dit dagen efter eftersom att jag skaöö köra på morgonen . men men . . Hällre käna pengar än att festa till det känner jag . sommaren och jobbet är liksom snart slut .

P&K

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej gumman tänkte bara säga god natt för det sa jag inte förut.. :) då kommer inte vi kunna träffas prata eller ngt typ på en hel vecka? haha jag får lära mig att leva utan att få ut mina konstiga och lite korkade tankar :P ringer dig imorgon när jag har tävlat iallafall :)

2009-08-06 @ 22:48:55
Postat av: Robban

Färga håret är ju jobbigt å lång tråkigt jue...

Men käna pengar e bra...

2009-08-07 @ 12:25:40
Postat av: peggy

då ses vi på bröllopet imorgon då:)

2009-08-07 @ 16:58:35
Postat av: Viccan

blir jag som kör dig <3 käna puss

2009-08-08 @ 02:49:40

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0