Dagens .

Hejsan igen !




Sitter nu hemma i soffan och bara tar det allmänt lugnt .
Har nyss dammsugat hela huset, puuhh ! äntligen klart ! hehe .
Solex ligger på min ny inköpta matta .
ja det var ju så att när jag slutade skolan vid 15.45 så tog jag mig en tripp till stan .
Kände att det kliade i fingrarna eftersom att jag inte handlat på väldigt länge nu !
Så det blev en matta, två dukar, en bh till mig och en tröja till Timmy .
Solex får något en annan dag ! ;) hehe . .
Han fick massa godis när jag kom hem ist !

Nu är Timmy i garaget med Robert, orkade inte följa med idag .
Imorgon har jag en lång dag framför mig !
börjar skolan 08.15, så åker till stan 06.30, och slutar vid 16.45 . blää..
sen bussen i en timme igen, SEN hemma igen . .
Blir det fest i morgon då?
kanske, lördag ? jajjemän !!!!

P&K

Kommentarer
Postat av: Viccan

Fint fint. Saknar dig <3

2009-08-27 @ 21:40:39
Postat av: Jessica

naw vad gullig du är mot timmy då. hehe fjäskis :P

2009-08-28 @ 14:58:37

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0