Skolstart och fik

Ja, det gick bra idag i skolan, var ju bara där i en timme . heheh .
Sen så gick jag och Lovisa ner på stan, tog en fika och jag handlade lite till pappa och jessica .
Tänkte även köpa lite tröjor till Timmy, men hittade inga som jag tyckte passade och sådana som han vill ha .
Så får ha bättre lycka nästa gång .

Nu sitter jag hemma och tar det bara lugnt .
Somnade till flera gånger på bussen från stan till kisa, blää så trött jag var !
Undrar hur det kommer att gå innan jag kommer in i den vanan att gå upp tidigt och sitta två timmar på bussen om dagen för att komma till skolan och sen hem igen . hehe.
Jag som älskar att sova på morgonen !
Nu blir det ju så att det är Timmy som får ligga kvar i sängen en stund till när det är jag som går upp .

Aja, nu skall jag städa iordning lite och sen kanske börja med maten tills timmy kommer hem igen .
Han är och gör något extra jobb, vet inte riktigt vad . men men . . .



P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0