Timmy och Antonia 23/11 -08



Vad heter ni? Timmy och Antonia
Hur träffades ni? igenom gemensamma vänner .
Vad var ditt första intryck? OMG ! ska ha !
Hur länge har ni varit tillsammans? 8 månader
När blev ni tillsammans? 23/11 -08
Var någon av er oskuld när ni träffades? nej
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? beror på vem man frågar
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Bara Timmy,
Isåfall, vem kör bäst? haha . han !!
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, =).
Vem skrattar mest? Jag .
Vem sa jag älskar dig först? Jag .
Vem är äldst? Timmy
Vem fyller år först på året? Timmy
Vilka stjärntecken är ni? Lejon/ljungfru och vädur,
Vem är längst? Timmy
Vem sjunger bäst?  Jag tror jag. men inte om man frågar honom :P
Ringer eller SMSar ni mest?  jag smsar och han ringer =)
Håller ni handen på stan? nej
Blir ni lätt svartsjuka? ja, ganska
Brukar ni bråka? Det händer
Har du slagit till honom/henne någon gång?  Nepp
Brukar någon av er prata i sömnen? ja vi båda.
Brukar någon av er snarka? Han säger att jag gör det, bullshit.. han gör det !!!
Vad är det finaste med honom? Att han faktiskt kan visa vad han tycker och tänker när vi är med varandra . Han kan faktiskt vara ganska romantisk . Han gör mig oftast väldigt lycklig .
Tror du att ni kommer leva resten av era liv med varandra, tänk nu intepå vad du vill just nu, utan vad du tror kan vara möjligt?  hoppas det .
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då? Att jag alltid finns vid hans sida
Hur långt skulle du gå för honom? Så långt jag kunde
Det bästa minnet med honom?  Våra långa och djupa samtal den senaste tiden .

Kommentarer
Postat av: Viccan

Hoppas ni kommer vara lika lyckliga livet ut saknar er puss <3

2009-08-04 @ 18:34:52
Postat av: Jessica

Vad fin din sida har blivit gumman älskar att du bloggar så att man kan titta tillbaka måste fan börja skriva själv så att man kan titta tillbaka om man nu vill det... :S

2009-08-04 @ 18:52:01
Postat av: Antonia

Tack skall ni båda ha !!! =) <3

2009-08-05 @ 10:43:34

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0