världens sämsta morgon !

Vaknade ju först när timmy skulle säga hej då för att sen åka och jobba . sen vid lite innan 7 så började det tjuta i brandlarmet för att det är lite batteri i den. . . blev livrädd, sprang ner, som en jätte stressad höna iklädd ändast trosor ( en ända tanke i huvudet, DET BRINNER ! ) och blev sedan klarvaken . .
Först så öppnade jag faktiskt dörren för att slänga ut den lilla apparaten, men kom sedan på att det kanske inte är en så bra idé . hehe så jag gick runt och svor lite för mig själv ett tag .

nu är jag skit trött, men onödigt att gå och lägga sig igen . . det kommer någon som skall installera ac med i huset . . kanske skall vara vaken då .
Nu har jag plockat sönder hela larmet, jätte sur satte jag på kaffe och har nu hinkat i mig en hel tillbringare .
Visst är det en bra start på dagen ?!
Tur att jag är ledig ifrån jobbet idag .


Kommentarer
Postat av: Kusin

usch vilken morgon, haha. Min började med att min jävla kompis telefon ringde kl 08:30 och väckte oss båda, och klyftpappret gick ju inte iväg och pratade i 10 minuter , utan låg 1 meter bort och bara höll mig vaken. Sen somna jag 5 minuter , sen var han uppe och sprang och höll mig vaken hela tiden så jag gick upp vid 10 :P Stackars oss

2009-08-10 @ 11:59:01
Postat av: robban

haha de skulle vart nått å se...haha

2009-08-10 @ 20:56:07

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0