Dålig uppkoppling och helgen .

ja herre gud, ni kanske minns att vårant internet la av för inte alls så länge sedan ?!
Mm, gissa varför jag inte har varit inne och lagt upp några inlägg på sistonde !!
jajjemänsan, det la av igen och är tillbaka nu .
Blir så trött på det här, iallafall med tanka på att vi har telefon, internet och TV i samma .
Så vad händer när internet inte funkar ?!
JOO, tv,n slutar att fungera .
Så måste dra om kablar och skit till den andra boxern för att kunna se på tv när det är så .
Men då har vi ju bara 1 2 4 och 6 att titta på .
STÖRANDE !!!


Aja, idag är det ju lucia, så jag var hem till kent och mia för att både fira mias fördelsedag och för att fira lucia .
Barnan lussade för oss, det var jätte fint samtidigt det var så roligt .
En utav de små sjöng inte riktigt i takt med de andra barnan, så några goda skratt fick vi oss med !!


Jaha, annars då . . .
Joo i fredags så var jag hem till Linda och daniel, tog ett par glas vin och hade det tervligt .
Men kände att jag inte mådde så jätte bra så jag gick hem ganska skapligt .
Lördagen bleb lugn, höll timmy´sällskap på E4:an när det blev saltning .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0