Data-katt



kom nyss hem efter en sväng på stan .
Har nu en katt som försöker att härma vad jag gör på datorn . hihi . rör lite försiktigt på datamusen och skriver . =)
Skulle ju träffat sanna på stan idag, men det blev lite omständigheter så jag fick tjata ut Lovisa ist .
Tog en kaffe och tittade runt lite . myysigt !
Blir att åka in på torsdag och handla det sista inför julen och lite inför nyårsafton . =)

Nu skall jag tänka en brasa, fixa kaffe och sätta mig för att försöka att plugga lite .
Som sagt, mycket nu innan man får gå på jullov .

P&K


Kommentarer
Postat av: Christoffer

JuleMys på bloggen nu, myysigt! :) hihi

2009-12-14 @ 18:36:43
URL: http://christofferring.blogg.se/
Postat av: m

Ta inte i för mycket bara

2009-12-14 @ 20:25:06

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0