Förtidigt i skolan

Sitter i skolan, igentligen börjar jag vid kvart i elva idag, men jag gick upp tidigt iallafall för att komma in hit några timmar tidigare för att Anders, min lärare, skulle få gå igenom lite skit med mig på matten som han ville göra .
När jag har suttit här i nästan en timma, räknat på som fan och skall gå in till hans arbetsrum för att kolla om han hade tid med den där genomgången .
HAN ÄR SJUK !
Han kommer inte till skolan på hela dagen !
Nu har jag både gjort klart Svenskan och kap i matten i väntan på honom .
Jaha, ska man göra nu då?
Är jätte trött, kanske borde gå och ta mig en kaffe med lite frisk luft, sitta på snön som faller från himelen och vakna till liv ?!
Ja, det låter bra . Kommer nog hit till ''Peddan'' igen sen, har ju som sagt tid på mig till det .
Lovisa har lektion med, så henne kan jag ju inte träffa nu häler . BAJS ! hehe

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Så synd att han var sjuk !

2009-12-16 @ 10:11:44

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0