GodMorgon

Vaknade utav en över pigg och lite små störd Timmy i morse .
Det var inga tvivel om att han ville att jag skulle vara uppe med honom,
hålla han lite sällskap till kaffet och till rastningen utav Solex .

Men gissa vem det är som ligger och sover så sött i soffan nu då ?!
hehe, joo Timmy . humm . .
och jag som inte kan somna om nu . . mer kaffe kanske ?!
Borde nog leta lite efter min katt med, hon har varit ute hela natten och antagligen hittat på bus på andras trädgårdar . hihi . . min kisse det ! =)

Ikväll blir det att fara till Linköping med Timmy och Kim för att titta på stand up med Magnus Betnér . =)
Sen i morgon blir det Linköping på morgonen för att utföra lite ärenden .
Men men, nu skall jag och Solex ut för att leta efter Viper . hej hej !


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Magnus Betnér är ju för härlig :)

2009-12-03 @ 10:49:41
URL: http://christofferring.blogg.se/
Postat av: mikaela - ungmamma till Nova

fin blogg! :)

2009-12-03 @ 11:24:04
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0