Heeela dagen !

Haaaloj !

Sitter hemma i soffan, som vanligt hehe .
Både jag och timmy hade et jätte jobbigt att ta oss upp från sängen i morse .
Ville SOOOOVAA !
Men men, till skolan i tid kom jag iallafall, tur det !
Har jobbat på som bara attans idag ! DUKTIG ! =)
Var på studiebesök på polishuset med klassen, skulle avsluta Hälsopedagogiken så .
Tittade in i fylle cellerna, fyy f*n vad det luktade illa och vad små dom var !
blää . . Men mycket intressant fick man höra och lära sig, jag tyckerr ju att det är så intressant med polisväsendet och allt som hör där till .
När skolan var slut väntade jag på pappa som skulle komma dit för att vi skulle ha mentorssamtal .
Det gick galant det med ! Inte något negativt, igentligen skulle man nog tycka att min frånvaro var negativ, men med tanke på att jag har så fina betyg så gör det inget .
Sen när jag kom hem så kastade jag i mig lite mat och började plugga med en kanna kaffe brevid mig .
Fick faktiskt anska mycket gjort . =)

Timmy åkte och jobbade cs en halvtimme 40 minuter efter jag kom hem.
Så Lovisa kom och gjorde mig sällskap när jag hade pluggat klart .
Fick äntligen igång mitt xmox360, så vi spelade Halo3 aodst .
Första gången jag spelar det, fick det av Robert.C för inte alls många dagar sedan .
TAAACK ! =)
As kul var det iallafall .
Nu är Lovisa hemma hos his och Timmy är på ingång .
Snart blir et bädden, ännu en skoldag framför sig .

P&K

Kommentarer
Postat av: Viccan

Hoppas jacka blev bra ....? Blev du glad älsklim <3

2009-12-10 @ 20:57:41

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0