kvällstankar

Jaa ni, vad tiden går fort när man har roligt, eller inte gör ett skit =P
Idag har jag inte gjort allt förmycket, sov ju som sagt bort halva dagen, sen har det bara blivit att sitta framför datorn, handla och laga mat .
Lojsan kom nyss förbi och lånade datorn och tog en kopp kaffe .
Timmy och Robert spelar wii och är uppkopplade på internet .
Dom skriker och herjar så dant så jag blir nervklen . hehe

Ibland får man tankar som rör om allt man har i huvudet .
Man tänker efter på vad man har haft och vad man har just nu i detta ögonblick .
Kan man sakna det man en gång hade men samtidigt bara vara kvar i det man har just nu ?!
Folk ändras trots att man inte märker det själv,
man skaffar sig nya kontakter och nya synpunkter på livet och allt annat .
För efter varje gång man har träffat en ny människa eller när man har varit med om något,
både nytt och gammalt så ändrar man på dig .
Man ändras hela livet, allt man ser och allt man hör gör så att man blir en ny människa .
Det är inget man kan göra något åt och man blir ofta frustrerad över när andra påpekar det .
Långt där inne så vet man att man har ändrat på sig, men många vill inte erkänna det,
men man kan fan i mej säga det till alla andra .
Varför inte tänka efter ordentligt för en gång skull och se att man själv faktiskt oftast är självaste boven i dramat?!  Med detta vill jag inte hoppa på några enstaka personer, för som sagt, detta rör alla .
Och om ni inte alls känner igen er, läs om allt detta ännu en gång och tänk efter för varenda människa är så.
Nu säger jag bara att man skall acceptera livet som det är, vi alla är lika olika .
så det så !
Lev livet och ha kul, sluta bråka och tjafsa !


Nu skall jag hoppa in i duschen och försöka att släppa alla olika tankar som vimlar runt i skallen på mig .

P&K

Kommentarer
Postat av: m

vilka tankar du har !

2009-12-08 @ 09:33:25

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0