Perfekt dag !

Gick upp ganska tidigt för att hinna med bussen till stan vid 10.00 .
Där på stationen stod hon, lysande stjärna med det vackraste léendet .
Njaaa, okej då . Hon stod på stationen, visst lyste det gjorde hon men det som lyste var händerna som var kalla som is och hon ville bara gå in i värmen på stan . hahaha . . Japp, det var min Syster jag mötte ! JOi ♥
Vi hade det så mysigt och trevligt där vi gick i alla affärerna och handlade ihop .
Fick löshår utav henne i julklapp, söötaste ! Hon vet vad jag vill ha hon ! =)

När jag kom hem till kisa igen så mötte jag Sanna på byn .
Vi gck och tog en fika på Rickts Café, pratade strunt och skrattade massor !
Sen blev det att handla hårfärg och gå hem till mig för att kladda i det .
Jag tror att det är första gången i våran världshistoria som det blev skit bra resultat på oss båda !
Så nu är vi klara inför det nya året som kommer !
Eller ja, jag måste städa hela huset först . Det kommer lite tjejer hit innan vi drar oss vidare på nyår .
Nu myser jag här i soffan med Akilles med en sprakande brasa .
Och nu blir det kaffe .

P&K


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0