Rapport

hejsan !

Ja, jag har inte haft så mycket att skriva på sistonde tycker jag .
men nu kommer en liten rapport angående de senate dagerna .
Igår, måndag så åkte jag in till stan för att trätta farmor .
Vi fikade massor och handlade julklappar till mig . hehe
Sen när hon åkte hem till sig så fortsatte jag att springa runt lite på stan för att inhandla de sista julklapparna till familjen . Detta år har jag haft så dålig fantasi !

Sen när jag kom hem så hade Timmy åkt ut för att ploga snö och för att salta lite .
Så jag tog tag i dammsugaren och moppen för att städa hela huset .
Det tog både tid och på krafter, men jag har frtfarande lite kvar .
iallafall att tvätta ! blää . .
hehe .

Snart kommer Ida holm hit på en kaffe och lite skitsnack .
Sen så måste jag ner till affären för att handla .
Jobigt att man inte har bil, känner på mig att det kan bli väldigt tungt att bära på alla kassarna .
men men . måste man så måste man .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0