16/2 -09

God morgon på er alla kl 12.07 på dagen !

Sitter hemma hos Timmy i vardagsrummet, väntar på att kaffet skall bli klart .
Micke och jessica åkte tidigt i morse, Igor med antar jag .
Och lille Timmy vad typ 9. tror jag . hehe .
jag var så jävla trött så jag somnade om direkt !

Jag har inte skrivit på länge, så nu skall ni få höra .

Fredags kväll så åkte jag med Timmy på isen .
Det var bara vi där ute, det var mycket roligt .
Men nu är det så att det var jag som körde också .
Antonia Rankleven, tredje gången bakom ratten och mitt på en sjö som isen knackar och smäller hela tiden . hihi
jag var duktig tycker jag allt, sladdade och så .
Fast jag hamnade ju utanför banan en gång , typ 2 meter så timmy ovh jag fick kämpa i nästan 20 minuter för att få oss därifrån . hahaha . . Läskigt !


Lördags var jag timmy, micke och jessica ute på isen igen och åkte .
Senare på kvällen så åkte mamma, timmy, micke, peggy och tommy till nöjespumpen i södra vi . '
Jag och jessica tog över hundarna .
Sanna var med en liten stund, men gick hem ist för hon var trött .

Igår så var det söndag.
Vaknade till en as packad Timmy, haha.
han kunde inte ens gå när vi vaknade .
jag städade hela undervåningen och drickade, gjorde det jätte fint med andra ord !!
Sen så gick jag till Röda Huset för att köpa pixzza till mamma mig och timmy.
Gick även till Hemköp för att köpa mjölk till kaffet och läsk till pizzan .
Film hela kvällen och somnade nästan direkt efter beck .

Nu är kaffet klart
Vi Hörs !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0