20/2 -09

Hejsan på er !

Förlåt för det dåliga bloggandet, men det har hänt lite saker kan jag lova . hehe
Det är så här att jag och mamma skulle åka upp till ludvika i ondsdags,
så vid klockan halv 8 på kvällen satt vi i bilen och lämnade Linköping . 

När vi hade ca 22kilometer kvar till Örebro så sladdade vi av vägen,
snurrade lite, slog i lite och hamnade med nosen på bilen rakt ner i diket.
Mamma slog i sitt knä och jag mitt huvud.
Men inga allvarliga skador. - skönt det !!

JOi, rille och jimmy kom till polisstationen i Örebro för att hämta oss och köra oss till lindesberg som vi övernattade i .
Dagen efter, Torsdag så åkte vi till sjukan för att kolla skadorna, dokumentera allt .
Men som sagt innan, det var lugnt med oss.

Idag, Fredag så åkte joi, rille, jag och mamma till linköping, och Timmy kom å hämtade mig och mamma i lkpg.

Nu sitter jag hemma hos Timmt i soffan med Igor´s dator i knät.
Oerhört glad över att vara '' hemma '' igen !!!

hörs !

Kommentarer
Postat av: mormor

så skönt att ni klarade er utan större skador. DET KUNDE HA GÅTT ÅT "helvete "

2009-02-21 @ 19:48:38
Postat av: Viccan

Skönt att vara hemma !!!!!!!! Ta hand om dig

2009-02-22 @ 10:27:56

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0