21/7 -09 Begravning .

GodDag på er alla !

Nu sitter jag äntligene hemma igen, funderar på att ta mig en kopp te innan jag börjar skriva ordentligt . .
BRB . . .

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Såå dääär ja, nu har jag mitt te . Okej, dagen så här långt då . .
Vaknade ju hemma hos timmy såklart, gick ner för att fixa lite i köket, sen gick jag hem till Tommy och Pontus .
Sen åkte jag. Pontus, Jimmy och Johan till missionkyrkan, för att gå på Elin´s begravning .
Den var jätte fin och många tårar fölls .
Men jag som även många andra känner nu lättnad över det hela .
Nu har man sagt farväl och kan fortsätta fram igen .
Det är en månad sedan som ida ringde mig, skrikande och gråtande försökte hon förklara vad det var som hade hänt .
Jag tog på mig mina skor i all hast, sprang ner till Ida och hennes mamma Maria som stod nedanför Elin´s Port .
Väl då behövde dom inte säga något mer, det räckte med stämningen som föll över mig .
Vi gick upp, satte oss på balkongen, polismän och ambulansmän kom, hämtade Elin och åkte iväg .
Detta är det sista som jag minns utav Älskade Elin .
Men som sagt, nu har vi fått säga farväl och det känns skönt, samtidigt som bilderna som jag fick se för exakt en månad sedan har brännt fast på min hornhinna och kommer nog aldrig försvinna . .

Aja, nu sitter jag och väntar på att Timmy skall bli klar med det han nu skulle göra på bilen/lastbilen, vad det nu var .
hehe . . Sen skall jag nog höra av mig till Maja igen, hon ville ses idag .
Hoppas att jag orkar trots omständigheterna .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0