23/7 -09

8 Månader idag <3
Timmy Johansson


Trodde aldrig att jag kunde älska av hela mitt hjärta,
det enda jag varit med om var smärta.
Men så kom du och gav mig lycka,
och du lyckades mitt hjärta knycka.
Det var det bästa du kunde ha gjort,
för de ledde till något stort.
Ett förhållande utan slut,
Jag vill vara din livet ut.

Sitter hemma i soffan och har Tequila  som värmer mina fötter . Mamma kom och lämnade henne, vi tog en kaffe på trappan och pratade lite . Det var trevligt och behövligt!
Timmy är och jobbar och jag kommer nog att ligga på soffan och läsa min nyinköpta bok hela dagen . Skall även försöka att samla krafter för att gå ner till apoteket för att köpa värktabletter med . Ont i hela kroppen .

Kommentarer
Postat av: V

Vad fint hus kortet togs i....

Saknar er puss

2009-07-25 @ 21:46:49

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0