28/7 -09

Sitter i linköping med den bästa av de bästa ! = JOi ! <3
Sitter och väntar på att lella och lasse skall komma upp från Kisa fö att hämta mig och sen åka ner .
Eller om Bebbe hinner komma ner innan så skall vi åka ner .
Får se hur det blir med den saken .

Igår var jag och JOi på stan i ca 8 timmar .
Jag var hos frissan vid 4 och vi handlade lite på stan med .
Det sviider lite i plånboken om man säger så ! haha
Men va faen, det gör väll inget att handla på sig lite innan skolan börjar ?! hihi
Det kommer kanske bilder på min förändring,
eller så får ni väll se det i framtiden här på bloggen
och ni som ser mig i värkligheten .
Lovisa har skrivit som en liten tok till mig,
Hon tror att jag har klippt av mig typ hela håret, och jag säger inte att jag har eller inte har det .
Det får ni helt enkelt se . =)
Ne, nu blir det mer kaffe och ut på balkongen med JOi . <3

P&K


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0