29/7 -09

Hejsan gott folk !

Denna dag började med att Timmy kom hem och väckte mig, som den långsovare jag är .
haha . . Sen blev det att klä på sig lite fort och sen åka med hem till susanne och peter .
Där blev det frukost i form av tårta och kaffe .
Vi firade nämnligen att Timmy klarade av uppkörningen med lastbil idag !
Grattis hjärtat ! <3

Nu skall jag fixa till mig lite och sen kommer sanna, vi skall ner och köpa hårfärg till mig och sen blir det ännu mer förändring . =D
Hon kommer att få en ganska bra utmaning om man säger så .
säger inte vilka färger, ni kommer nog få se . =)

aja, vi hörs !
P&K

Kommentarer
Postat av: rebecca

ne fasen nu är jag nyfixen på vad du har gjort med skallen krma becca

2009-08-05 @ 15:58:53

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0