24/6 -09

Hallu !!

Imorghon åker jag och Jessica till ludvika !!! =)
( Först till Linde till JOi och Rille )
Attans vad jag kommer att sakna mina små älsklinghar häär hemma .

Idag så var jag uppe ganska tidigt, ja å solex gick ut till solen, lekte och bara hade det allmänt bra ! =)

Nu så sitter jag och väntar på att Maja skall höra av sig .
Ja, ni läste . . . hihi en liten =) till det med tycker jag allt ! ! !

jessica ringde mig förut, de behövde tydligen min på jobbet,
men efter som att jag hade Solex så för att Susanne inte harde kommit hem och för att jag inte hade någon som kunde köra ut mig dit, så blev det inget . .  =( .
Det är ju ganska synd, för det är roligt att jobba ute i pinnarp . Och ännu roligare blir det ju när det är jag och jessica som jobbar ihop . hahaha . . . . Ne nu känner jag att jag inte skriver om något viktigt eller specc . hehe .

HejDå

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0