25/6 - 09

GodMorgon världen !

Sitter hemma hos Timmy i soffan och dricker kaffe .
Timmy Solex och jag har alldeles sagt hej då och så nu har dom åkt och för att jobba .
Så nu sitter jag och väntar på att Jessica skall komma hit så vi kan packa ner det sista i väskorna .
ååhh . . det börjar bli lite pirrigt nu asså ^^

Men det har blivit lite ändrade planer, för JOi åker ner till kisa idag vid 10 när vi åker här ifrån .
hehe . . så vi skulle ses på lördag eller söndag ist .
Jag skall ju jobba på söndag så hon sade det att hon ville komma ut och säga hej till mig där .
Det spelar ju faktiskt ingen roll för mig, huvudsaken är ju iallafall att jag får träffa henne !!

Men men . .  Vi hörs nog senare ! hihi

PussOchKram

Kommentarer
Postat av: JOi

naaw lilla gumman då <3

2009-06-25 @ 09:29:38
URL: http://domkallarmigjoi.blogg.se/
Postat av: M

TA VÄL HAND OM DIG " lilla gumman "

2009-06-27 @ 14:33:49

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0