30/7 -09

Heeejsan !!

Sitter nu hemma hos Timmy, Lovisa gick alldeles nyss hem till sig .
Det är galet varmt  ! Men galet häärligt !!

Jag och lovisa gick i morse ner till Rickts café och åt frukost.
Det var väldigt trevligt och mysigt .

Sen gick vi hem till Sanna, satt och snackade lite skit i solen och drack kaffe på hennes balkong .  Sen blev det meer sol här hemma .  Nu sitter jag och väntar på att Timmy skall komma hem från jobbet, så vi kan ses lite, för han skall iväg och jobba igen sen .

Mamma och Tommy kom hem i natt, ja dom har ju varit utomlands i en vecka . Skönt för dom . Men lite surt för dom ändå att dom gjorde det den veckan som det var finast här i Sverige . haha . . Men jag skall iallafall umgås lite med dom ikväll när mamma har slutat att jobba .
Imorgon fyller Tommy år med, så det blir ju antalgligen att fira honom då . Trevligt det med !
Aja, nu skall jag sätta på lite kaffe . Vi höres ! heej !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0