Peppad till 1000 !!

Jajjemän Jessica, snart drar vi ! =)

Tåg, bil, båt, flyg till och med i helikopter
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige-trotters
Tåg, bil, båt, flyg till och med på eu-moppe
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige-trotters

Vi börjar i Uppsala stan där vi föddes
Där följande uppdrag har sina rötter
Vi satte ribban, vi giga på grand
Sen packade vi ryggan, drog vidare i landet
En tur upp till dalarna, borlänge, falun

Super som galningar får vår betalning
Brännvin i kroppen och stämning på topp
Där satte vi en nål nummer två på vår karta
Gratis bil ner till skåne och malmö
Jobbar som en dåre för att ha råd med min standard
Min vakna tid genom åren är samma
Sak som för er ni förstår vad jag menar vardagliga ting sami och stim bla bla
Avdragsgilt när jag pratar i rim
Var sak har sin tid det är helt klart
Alltid kul att träffas och jag hoppas att vi ses snart

Tåg, bil, båt, flyg till och med i helikopter
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige-trotters
Tåg, bil, båt, flyg till och med på eu-moppe
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige-trotters

Framgång, bakgång om vartannat
Fansen är som kontrollanter
Det är ärligt talat jävligt bra
Vi är här idag i det långa landet
Big up till den omtänksamme
Big ner till den mer långsinta
Jag har råd att ge dig komplimanger
Även om du bara ger mig dina långfingrar
Och jag sitter på resande fot
Tänker på nåt viktigt med eller mot
Levererar schiznit battlar mig själv men jag har ingen här att mäta mig mot
Så jag läser en bok istället
Och jag sitter här längtar till nästa ställe
Än så länge är jag kvar i landet
Yea yea yea jag tar mig fram med

Tåg, bil, båt, flyg till och med i helikopter
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige-trotters
Tåg, bil, båt, flyg till och med på eu-moppe
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige-trotters

Glider omkring på väg nånstans
För jag ger det här dagligen en ärlig chans
Flowar som ett flipperspel
Hitta fel - skiiit i det
För den där tiden är förbi
Japp där är dom, där är ni och här är vi
Men jag skiter helt ärligt i
Och jag kör om när du byter däck på din racerbil
Och så vidare rakt i mål
Jag kan plocka dig på vägen om du hakar på
Har telefonen i handen så jag ringer bara för att säga vi är framme om en timme

Första resan härifrån
Hoppar på den när den går

Tåg, bil, båt, flyg till och med i helikopter
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige-trotters
Tåg, bil, båt, flyg till och med på eu-moppe
Tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige-trotters

Första resan härifrån
Hoppar på den när den går
Stressad som en jävel
Men jag känner det är värt ändå

Kommentarer
Postat av: Isa

Tack vännen, det värmer <3



Ja, det är klart vi ska träffas då :)

Saknar dig som fan! :)

2009-06-09 @ 21:33:02
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/
Postat av: Isa

Tack vännen, det värmer <3



Ja, det är klart vi ska träffas då :)

Saknar dig som fan! :)

2009-06-09 @ 21:33:03
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/
Postat av: mormor

Men lilla gumma så du hittar på

2009-06-10 @ 10:38:29
Postat av: Jessica

Japp, det gör vi :)

2009-06-10 @ 10:42:14

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0