29/3 -09

Halloj bloggen !

Förlåt för det dåliga uppdateringen .

Ifredags så var jag med jessica, älskade syster JOi och eller .
Vi åkte till stan sen så åkte vi hem igen .
Och i sängen hittade jag Timmy som jag inte hade träffat på ett par dagar eftersom att han har jobbat i Göteborg i veckan .

Igår, lördag så blev det mycket lugnt för min del .

Samma idag, en sväng till garaget och sen bara massa film, pizza och mys.
Nu är Timmy iväg och jobbar lite snabbt, jag och solex skall gå ut och ta sista kissen sen gå upp och mysa i sängen i väntan på att Timmy kommer hem .

Jessica och micke ligger i soffan och sover, - som vanligt . hihi

Oj då, brasan hade jag inte lyckats med så mycket så den skall jag försöka sättaigång igen .

Hörs av i morgon .

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha man kan ju inte rå för att det är som en jävla sömnmedicin att lägga sig i den där soffan.

2009-03-30 @ 08:03:15

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0