allt i allo


Nu har jag snart skrivit 8 sidor på mitt arbete om Kisa, trodde först att det inte fanns så mycket att skriva om, men titt på den, det gör det. Om man skall skriva så att Kristina ( läraren ) blir nöjd .
men drygt är det kan man lova !

imorgon blir det Kisa igen, mycket farande och flängande på lilla mig denna vecka tycker jag allt . Men det är ju lite trevligt det med .
imorgon kommer jag träffa jessica igen med ju ! Det är kul !!! :D
men saknar ju timmy och solex mäst !
hihi


Sen när jag ändå skriver så skall jag passa på att gratta JOi och Rille på deras 5 års dag idag ! har inte en aning om vart dom är, men mysigt och bra hoppas jag på att dom har iallafall !


Kommentarer
Postat av: JOi

Tack lilla gumman , vi saknar dig!

2009-03-20 @ 20:48:55
URL: http://domkallarmigjoi.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0