Fullfart

Hejsan bloggen !


Efter skolan så blev det en snabbis fram och tillbaka till Norrköping .
Bebbe köpte en ny mobil och nu är jag hemma hos JOi och Rille .

Kommer bli en massa pluggande och mys i soffan med te och godsaker .
Måste bli lite småklar med rapporten som skall vara inlämnad på fredag, - stressad !

Aja, nu skall jag fixa här hemma lite tills JOi och Rille kommer hem igen, dom är nämnligen iväg till JOi´s farmor för att hämta och lämna lite saker  .

Hörs sen !

P.s
Ni är lite dåliga på att kommentera ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du pluggar ju mer än vad jag gör Antonia :)

2009-03-30 @ 19:03:23
Postat av: Jessica

Jag glömde skriva mitt namn förut :p haha

2009-03-30 @ 19:05:26
Postat av: m

är du städhjälp hos JOI ?

2009-03-30 @ 19:46:00

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0