Skola och jobb

Hallojsan igen alla goa, glada och trevliga !

Sitter hemma i lägenheten igen, funderar på bla livets mening och vad man skall göra med livet.
I sommar vill jag igentligen jobba någonstans, men vat inte vart !
Finns det någon där ute som vill hjälpa mig lite på traven ?!
Skulle bli jätte tacksam !!!!

Nu skall jag fylla på med kaffe i min lilla mugg och fortsätta plugga till provet i morgon .
Jocke ringde nyss och sa att jag skulle höra av mig om jag hade tråkigt och inte hade något att göra.
Visst, tråkigt kommer jag nog att ha, men kommer ha massor att göra .

Men först skall jag ut och titta lite på utsikten från balkongen .

Städa skall jag göra med, fixa iordning lite i lägenheten .
Skall ju åka hem till Kisa i morgon igen .
- Jiippiiieee !

Hej Hej !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0