Söndag .


Sitter fortfarande hemma hos Timmy med Jessica och Igor .
Hundarna leker fortfarande, brasan är fortfarande igång och det är bilar på tv:n.
Ännu är Timmy och Micke i garaget och pular på bilen .
Lugn söndag, oerhört skönt !


Imorgon bli det skola och sedan direkt hem till JOi och Rille
för sminka sig och byta kläder .
Skall nämnligen ta bilder som jag skall skicka in till en fotograf .
Jag har anmält mig till två modell jobb,
så jag skall skicka in lite nya bilder till honom i veckan som kommer .
Sen så får vi se vad det blir av med den saken .


 
Snart är det Parlamentet och sedan följer Beck .
Så jag kommer inte röra mig längre än till köket eller släppa ut hundarna om jag ska någonstans ikväll.
Upp till sängen med senare .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0