14/5 -09 - HJÄLP !

Hej Hej !!

Sitter hemma i lägenheten, eller ja, ligger i soffan i lägenheten .
Var nyss ute på balkongen och ni kanske har läst om alla fåglar som jag har haft på balkongen?!
Kan säga att nu börjar dom gå överstyr !
Först och främst så var den en fågel som kom i världens fart mot mig och flög in i min arm !
LIVRÄDD !

Sen efter det kom det fem stycken som satte sig på räcket, med tanke på att jag inte kan springa så fick jag halft lägga mig ned på golvet och nästan skrika . Fick ju panik !
Gömde mig bakom en handduk som hänger på balkongen, samtidigt pratade jag med syrran i mobilen .

När vi hade lagt på och jag såg att fåglarna var borta så passade jag på att ta min kaffekopp och gå in .
Men precis när jag tog koppen så kom det två till, skrek till och spillde ut all kaffe över mig .
HETT ! ! ! ONT ! !  FAAAN !

Vad ska jag göra för att bli av med dom ?
Har funderat på att skjuta dom, men vad skulle grannarna säga då?
Dom som matar odjuren och har flera fågelbad åt dom ?!

Desperat efter hjälp !


Kommentarer
Postat av: Jessica

jadu antonia, jag ha ingen aning. Du får nog skjuta dem om du vill bli av med dem:P

2009-05-14 @ 13:32:49
Postat av: mormor

du kan ju ha en sprutflaska på balkongen

2009-05-14 @ 18:01:51
Postat av: Lovisa Lindström

HAHAH! asså, gud ser dej framför mej asså xD

men ja vet i fan va du ska göra med fågeljävlarna.. sjuk fanskapen asså! :O :) hehe

2009-05-14 @ 21:26:07

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0