30/5 -09

Hejsan !

. . . . Och förlåt för det korta inlägget igår .
Det var så att jag och Jessica var på lite äventyr igår .
Första så var vi ju hemma hos mig där jag busade och jävlades med pontus . .
Sen så gick vi och sa hej och grattade marcus hjelte .
Efterdet så satt vi hemma hos sanna och simon, det var heeeelt okej !
Pojkanra kom och hämtade oss .

Nu idag så skall jag och min familj, mamma, tommy, pontus och jag åka till linköping för att
ha familjedag och titta på kevin som skall sjunga .
Min frisör, han är heeelt underbar !!

Hörs av om kvällen !

PussochKram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mmm.. Detta har varit en ganska lång och trevlig helg eller vad säger du antonia vi har iaf hunnit hitta på ganska mkt roligt. :)

2009-06-01 @ 18:20:46

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0