4/5 -09

Hej hej !

Vaknade i morse utav Timmy´s alarm på mobilen .
Och det första jag tänkte var : faan !
Ja, missade ju mitt eget alarm på min mobil, så jag hade både missat bussen och mina lektioner .
Det är ju en sådan meningslös dag i skolan om jag missar första lektionen,
Timmy åkte för att jobba och lämna Solex hos Susanne .

Så jag tog bussen till stan för att kolla runt lite med JOi och Carro .
Det var mycket trevligt !
När Carro tog bussen hem så gick jag och JOi till Bosses glassbar, och satte oss på gräset vid kyrkan,
tittade på folk och njöt .

Sen blev det att gå till banken, handla och sen kom Rille och hämtade oss .
Nu är han iväg på fiskekurs, som kommer vara halva kvällen eller någe .

Mamma och Tommy kommer snart hit, tar en kaffe och tittar på lite möbler som JOi och Rille skall sälja .
Kommer bli trevligt det med .

Hela denna dag är så oerhört bra, eller ja, tills jag skall sätta mig för att plugga .
hihi.. men det gör inget. jag är ju bäst !

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Det är BRA att du sköter skolan LÄS LÄXAN NU !

2009-05-04 @ 19:15:45

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0