5/5 -09

Hej Hej !

Sitter hemma i lägenheten nu, har nyss ätit och duschat .

Måste berätta en sak, När jag var ute på balkongen förut så kom det en fågel som attakerade mig !
Blev livrädd och skrek som en stucken gris och grannarna tittade jätte konstigt på mig ! haha
Och sen när pappa kom och vi hade ätit så gick ut ut på balkongen igen,
då kom det TRE STYCKEN !
Jag kröp omkring på balkongsgolvet helt nervklen och skrek.
Pappa satt på stolen brvid och tyckte att jag var allmänt larvig .
Men jag VET att han också tycker att det är obehagligt med fåglar,
men kanske inte lika mycket som jag tycker . haha !

Nu skall jag göra ett nytt försök att gå ut,
pussochkram


Kommentarer
Postat av: MORMOR

MEN stackars dig om du är så rädd för fåglar

2009-05-05 @ 21:19:02

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0