6/5 -09

Hejsan !

Urch vad jobbigt det var att komma upp ur sängen i morse !
Men när jag masade mig till skolan kom jag iallafall i tid .
Och det var ju bra !

Pratade med några lärare idag, så nu på måndag skall jag börja ha gymnastik med klassen igen !
Blev skit glad, men när dom sa att jag skulle börja med en konditionstest
= springa två kilometer. Då tänkte jag att det här var en dålig idé .
haha, nej då. är jätte glad ! =D Tro det eller ej !

Sitter hemma i lägenheten igen, Timmy skall komma om ett tag.
Han skulle bara dricka kaffe med Mattias först, sen så åker han hit .
Jippie ! =D

PussOchKram

Kommentarer
Postat av: mormor

nu får du börja träna ordentligtn !

2009-05-06 @ 18:03:51

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0