Igentligen är jag ju van .

Hur fan kan du göra så här?
Jag gav dig mitt förtroende,
jag berättade allt

Du har inte rätt att behandla
folk sådär,
inte rätt att behandla mig sådär
Jag blir så sjukt ledsen,
vet du det?


Det måste vara härligt att
ligga och glassa i all
uppmärksamhet,
men vet du vad
du är bara en stor äcklig
lögn som måste trycka ned
andra för att må bra själv
Du är inte min vän

Jag trodde faktist att jag
betydde mer för dig och
att du var värd att ha
en plats i mitt mycket
begränsade hjärta
Jag hade fel

Du har aldrig varit
genomgod
Du har spytt ur dig
taskigheter titt som tätt,
men nu är du fan elak

Och du, jag är inte sur
jag är ledsen


Kommentarer
Postat av: mormor

du har verkligen problem

2009-05-25 @ 18:30:40

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0