Dagens

Jag bestämde mig äntligen för att jag skulle åka upp till US och ta vaccinet för svininfluensan förut idag .
Så jag satte mig på bussen mot US, satte mig i väntrummet och skulle skriva i en blankett angående min hälsa m.m . Ja, då står det att jag måste ha förälders underskrift om jag är under 18 år .
ARG ? - JA !
Visst om jag som 8 åring kom in och sa att jag skulle vaccinera mig, nej det skulle jag inte få utan förälders tillstånd . Men när jag är 17 år så borde jag ju få göra det utan mammas eller pappas underskrift på ett papper .
Tycker det är dåligt . Vad tycker ni ? Det finns nog säker fullt med för och nack delar .

Iallafall, jag sitter hemma hos mamma, - helt utslagen i kroppen . 
Trots att jag sov en lite stund förut så orkar jag knappt ta mig upp för stolen jag sitter på . 
Det är så att jag och mamma spelade wii förut . Det var jätte kul ! Men ack så jobbigt det var !
Sen så somnade jag i soffan som sagt och vaknade utav att mamma hade gjort mat som var serverad på bordet . 

bla bla på er ! 

Kommentarer
Postat av: julia

sv: ja nu jäklar blir det en dunder blogg :-) hoppas du har det bra! fin blogg du med antonia ;-)

2009-11-02 @ 20:58:37
URL: http://juliapaulina.bubbleroom.se/
Postat av: Viccan

puss på er <3

2009-11-03 @ 12:03:14
Postat av: Jessica

Det är bra Antonia xD

2009-11-03 @ 13:35:23

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0