Kvällens påhitt

Som sagt så var jag nere och tog en fika med Sanna förut .
Det var mycket trevligt, det var länge sen .
FÖR länge sedan som vi gjorde något sådant !
aja, sen så gick vi och hämtade Solex hos svärmor undertiden som Lojsan ( Timmy´s syster ) satt hemma hos mig och lånade datorn . Sen blev det kaffe igen, men sanna var tvungen att åka hem till sig .
Lojsan gick åkte till sig och jag hoppade in i duschen .
Men nr jag hade klätt på mig igen så kom jag fram till att jag inte ville sitta ensam med solex så vi klädde på oss och gick hem till Lojsan .
Där blev det glögg och tv-tittande på '' mammas pojkar '' .
Mycket skratt som vanligt när vi busar till det . hihi
Sedan kom lassa hem och gjorde oss sällskap till glöggen .

Nu sitter jag och solex åter igen hemma i soffan, lyssnar på musik och kämpar för att hålla ögonen öppna .
Timmy kommer hem om ca en och en halv timme .
Undrar om jag orkar hålla mig vaken tills dess ?!?!?!
Men det tror jag, för illamåendet kommer sakta krypandes och det spelar ingen roll vad jag gör, den fösvinner inte . Så det är bara att försöka att hålla ut .
Imorgon så tror jag faktiskt att jag hoppar skolan .
Ja men va f*n, det är en lektion som är hel som vi skall ha, känns lite si så där att åka buss i två timmar bara för att ha en lektion som man ändå inte kan komma efter i längre och jaghar redan ett så bra betyg i det .
kommunikation, ja ni märker väll redan nu att jag inte har svårt för att kommunisera, iallafall inte i enväg och i att skriva  .

Nej, nu blir det bädden med Solex och titta på tv. Myyyys !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0