♥ T

Om du dör före mej så får du vänta vid grinden ,
och vaka över mej som alla änglar i himlen.
Jag lättar mitt sinne & är frälst i min själ ,
och du vet hur jag tänker för du känner mej väl.
skulle göra allt för dej , skulle ge dej mitt liv ,
jag vill ge dej mitt hjärta , jag vill ge dej min tid .
Du får mej att må så jävla dunderbra ,
du är det finaste jag vet & du är underbar ,
och vi har stunder kvar som vi ska dela tillsammans.
Du & jag mot hela världen , bara vi och inga andra.
Ser in i dina ögon hela kroppen blir varm ,
när jag kysser dej på halsen , när du håller om min hand.
Du ger mej värme , kärlek , du ger mej hopp.
Ligger naken vid din sida & du smeker på min kropp.
Jag lovar dej jag kommer aldrig lämna dej ,
du är bäst i hela världen och jag älskar dej.



Om kärlek vore tid skulle jag ge dej en evighet ,
för jag älskar dej mest av allt och du är det bästa jag vet.
Jag är bara din och det kan ingen ändra på ,
skulle göra allt för dej och du vet att jag känner så.
Jag älskar din hud & ditt hår i solskenet.
Du är så jävla fin och hela världen vill jag ge dej.
Hoppar du så hoppar jag , gråter du så gråter jag.
Jga älskar bara dej och du får mej att må så bra.
Du är så jävla vacker och jag så jävla snygg ,
När jag låg i dina armar då känner jag mej trygg.
Jag kysser din hand & jag lever för dej ,
jag finns här för dej , jag älskar bara dej.
Jag viskade att jag älska dej då jag håller om dej ,
och du ska veta hur mycket jag tycker om dej .
Kommer aldrig att lämna dej och det hoppas jag att du vet.
Jag är bara din , glöm inte det !

TIMMY JOHANSSON ! ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint Antonia :)

2009-11-02 @ 08:25:45

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0