Tidig i skolan och gårdagen

Sitter nu i skolan igen .
En timme innan min första lektion börjar .
Snart är det dags för lite frukost,
caféterian måste bara öppna först . hehe
Lovisa är inte i skolan idag häller . bläää
Sen så är ju jag ledig i morgon, då hon skall hit .
Vi får ta och ses i helgen ist helt enkelt .

Igår åkte jag och timmy hem till susanne och åt lite .
Sen blev det att åka till Lojsan och vara barn vakt åt Lisa och Maja .
Det blev en mycket lugnt och sansad kväll .
Känner mig lite illamående och dåsig fortfarande efter sprutan .
Men det går nog över med tiden ! hihi


Bla Bla på er !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är som jag sa ni är deras försökskaniner :p hihi

2009-11-05 @ 10:59:32
Postat av: Viccan

Haha Det går över med tiden fråga mig jag vet ;)



Träningsvärken med.

2009-11-05 @ 22:30:21

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0