Trött, Orklös och Öppethus .

Mm . . . Idag så är jag inte på topp direkt om man säger så .
Känns som om jag skall kräkas varannan minut och det är svårt att hålla ögonen öppna .
Hoppas att det är sprutan som spökar i kroppen på mig och inte att jag håller på att bli sjuk !
Ja, för jag, mamma och Jessica åkte upp till US igår ist för att jag skulle ta sprutan .
Mamma stack in i ett annat rum så hon med fick ta sprutan .
Jessica följde med mig, men hon VÄGRADE att ta den !
hahaha . . hon tyckte att det var så läskigt och obehagligt t.o.m när jag tog !
Men nu är det gjort iallafall .
Om 3 - 8 veckor skall jag dit igen och ta samma .

Sitter just nu i skolan med Louise . Har värkligen ingen ork att göra något .
Ikväll skall jag hålla i öppet hus på ljunkan med . bläää.
Skall försöka att få smita ifrån lite tidigare än vid 17.00 som jag igentligen skall sluta .
Vill komma hem någorlunda tidigt till mina älsklingar där hemma .

Inatt så vaknade jag flera gånger uten min mamma och Jessica som skrek !
Mm . . lagom kul . Dom spelade wii långt in på natten och jag deckade i soffan .

Nej, nu kanske jag måste göra något åt skoluppgiften som jag har brevid mig .

bla bla på er !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0