Amanda, herre gud !

Ja, men har ju fått panik för mindre .
'' Om du inte har något att säga, så säg ingenting alls då ! ''
Det passar in rätt så bra på henne faktiskt, tycker jag !
Vad tycker ni läsare ?!





Ibörjan när jag läste hennes blogg, så tyckte jag att hon verkade som om hon var en tjej som alla andra .
Men när jag fick se hennes video-bloggar så ångrade jag mig mycket kan jag lova !
J*vligt moget att stå och säga framför en kamera att säga att man skiter i skolan . . jajjemän ! blääää

Kommentarer
Postat av: Sofia

HERREGUUUUUUUUUUUUDDDD " jag står i köket här med min syster. hon är ju mer fjortis än mig, för jag är ju inte fjortis"



HAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAH

2009-10-15 @ 16:03:54
URL: http://twiiister.blogg.se/
Postat av: du vet vem xD :P

hahahahahahaa!! alltså ursäkta, men vem fan äre som är fjortis egentligen? :O fyyyffaaan så piinsamt!

2009-10-20 @ 20:45:18

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0